Kundservice
Välkommen till kundservice! Vi hjälper dig att planera din resa. Vi svarar på dina frågor och tar emot dina synpunkter.
Vi svarar på alla frågor vardagar mellan klockan 07.00 - 18.00
Då har vi personal på plats som kan hjälpa dig. Vi svarar på frågor om biljetter, regler, ersättningar, autogiro, appen och mycket annat. Om du ringer andra tider med sådana frågor. Då kan du få till svar att återkomma nästa vardag.
Telefon: 0771-95 95 95
Telefontid: Vardagar 07.00 - 18.00
E-post: kundservice@dalatrafik.se
Trafikupplysning och frågor om din resa dygnet runt
Vill du veta när bussen går. Vad resan kostar eller om varför din buss i linjetrafik inte kommer. Då hjälper vi dig dygnet runt.
Trafikupplysning linjetrafik
Telefon: 0771-95 95 95
Telefontid: Dygnet runt alla dagar
Trafikupplysning - flexresor, anropsstyrd linjetrafik och servicetrafik*
*Servicetrafik innefattar färdtjänstresor, sjukresor, omsorgsresor, skolresor, resor till anpassad skolgång och kommunresor.
Telefon: 0774-44 00 00
Telefontid: Dygnet runt alla dagar
Lämna synpunkter
Fyll i formuläret Tyck till, ring eller skicka e-post till oss.
Kundsynpunkter - linjetrafik
Telefon: 0771-95 95 95
Måndag-fredag: kl 7.00-18.00
E-post: kundservice@dalatrafik.se
Adress: Box 924, 781 29 Borlänge
Kundsynpunkter - servicetrafik
Telefon: 0774-44 00 10
Måndag-fredag: kl 7.00-18.00
E-post: servicetrafik@dalatrafik.se
Adress: Box 924, 781 29 Borlänge
Senast uppdaterad: 11 september 2023